Sofia säger HEJDÅ, Sofia säger HEJDÅ

HEJ mina fina små baconskivor!
Eftersom jag försvinner iväg litegrann i två veckor nu så ville jag bara, typ, säga hejdå (vilket jag precis gjorde på min egen blogg, vilket gör detta en gnutta onödigt.. kanske) (fast ändå inte, eftersom det här blir värsta speciella hejdåt till just ER).

Måna: Wiggla med goa Glenns i gbg.
Sara: Rocka röven av mina gamla HOODS i Sollentuna.
Lisanne: Visa dina genitalier flitigt för alla oskarshamnare.
Cia: Spela mycket kubb med hagelgevär.

Wiggla mycket och skaffa er 300 pounds of big booty att svänga runt med så klarar ni er garanterat tills jag tittar in i Sverige igen. PUSS OCH SMEK PÅ LILLTÅN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0