Månaplåna

tjeeeeeeenare!
Har ni fått smaka på nån sol? Jag tror seriöst att regnet förföljer mig. Det har regnat 6 av 7 dagar här i gbg, idag var det tydligen asvarmt men jag var på ett kundmöte i borås och där SPÖregnade det. Men glenn säger att det är luuuuurrisch, det vänder nog snart :)


Cia, hare så jääävla gött på peeeez
Sara, jag kunde inte sluta skratta när jag läste om din cykeltur, men skönt att du överlevde! jeeeklar vad du fått jobba ;o vart var det du jobbade nu igen?
lisanne, where is ur genis???
Sofia, du får ladda upp en massa jävla bilder när du är tillbaka! eller mja, iofs så lär de väl hamna på fejjan?


Kommentarer
Postat av: Sofia(A-S)

Nämen har dom stulit träd i Boden?! Haha det har jag visst missat! Men folket i Boden är ju mobbade också så det var kanske inte så konstigt.

2012-06-30 @ 16:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0