Måna - helt död

heeeejj!
Jävlar vad appen för blogg.se krånglar, går inte att logga in genom den :S men nu jävlar ska det bloggas!!
Den här helgen har varit sjuk. Åkte till Jönköping i torsdags och det har varit fullt in the casa sen dess. Vi har fått rulla ut madrasser i alla rum, inklusive köket (mahaha) och kläder har kommit bort, bebisar har försvunnit (hittat gömställen under täcken, skåp osv) och ja....
I fredags klev vi upp halv 6, hjälpte syrran fixa sig och körde henne till champagnefrukosten. Stress-städade med hela gänget hemma, åkte iväg och såg henne springa ut (vi kom fram typ fem min innan hon sprang), hade mottagning hemma innan Naila drog ur med sin klass. Alltså.... Det här med att planera, passa tider oxh hålla ihop... Det liksom existerar inte i min familj. Vi drog ut igår natt, tog TVÅ TIMMAR för oss att ta oss ut genom dörren. Seriöst, jag har en lista med sjukt skumma citat. Skulle lätt kunna göra en uppföljare på "släkten är värst"
Nu ska jag packa inför Gbg! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0