Sofia - Min impulsivitet är liksom inte mitt fel

Började dagen med en redig frukost (not... ägg och melon). Jag typ.. misslyckades totalt när jag skulle koka det och det såg ut såhär:


Men det smakade gott i alla fall. Plus att det på något vis såg ganska konstnärligt ut. Fetnöjd.

Sen fick m&p för sig att "NU behöver vi köpa nya köksstolar för våra är så fula och fläckiga och blääää vi måste ha nya". Så vi drog iväg till Mio där de hade stolar som vi spanat in på hemsidan innan, men även en annan sorts stol som pappa tyckte var JÄTTEfin och JÄTTEskön. "De kostar visserligen mer än dubbelt så mycket jämfört med de andra, MEN om man köper sex såna stolar så får man ett helt BORD på köpet. Och det låter ju ganska fint, för när vi tänker efter så är vårt bord ganska fult och slitet också".

Så in i vår typlilla bil skulle vi klämma in sex stolar och ett tjockt bord i baksätet. Och mig. Fick sitta såhär hela vägen hem:

(och ja, jag tänkte redan när jag satt där att "det HÄR måste jag bara blogga om, så jag måste ta en bild nu")

Och direkt när vi kom hem slängde vi upp en annons på blocket för att sälja vårt gamla set med bord/stolar. Tio minuter senare ringde telefonen och 40 minuter senare kom de och hämtade allt.

Vi är nog den mest impulsiva och effektiva familjen jag vet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0