Sofia - Chefen vet också

Idag regnade det som.fan. på kyrkogården. Åskan var rakt över, men det hindrade oss inte från att glatt och frivilligt (läs: pissed off och tvingade) sitta ute och slita rövarna av oss för att gravarna skulle bli lika fina som trehundrapund. Satt liksom under kilometerhöga träd och bara väntade på att Zeus skulle kasta sina blixtar på oss så vi kunde säga hej till kyrkogården for all eternity.

Så där satt jag med tre fleecetröjor, mjukisbyxor och regnställ och grävde i jorden. I spöregn. Men så helt plötsligt blev det såklart jättefint väder och efterblivet varmt så jag lökade sönder. Satte mig i skuggan (orkade inte gå in och klä av mig) tills jag slutade. På vägen upp springer jag förbi chefen (påminner sjukt mycket om Bridget Jones). När hon förstått att jag har både mjukisbyxor och regnbyxor trots värmen säger hon:

"Ja ifall du får svamp i underlivet så vet du i alla fall varför haha!"

And I was like "whaaat, sa min chef det där helt random nyss?"



/Tragisk kyrkogårdsarbetare

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha diggar din chef. Och jag känner igen mig i regnattacken. Det såg ut som snöhögar här efter allt hagel!

2012-07-23 @ 20:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0