Måna - SMACK THAT

Tjjjjenare tjejor!
Jeeklar vad bra du verkar ha det sofia! Jag är super avis.
Mina dagar ser ut såhär: vakna kl 7, snooza till minst 8.15, springa till bussen som åker 8.32, keka frulle på jobbet, jobbajobbajobba, (ta lite bloggpauser) gå hem runt 5-6, springa upp på berget, duscha-äta-sova.
Händer inte så mycket mer spännande, det coolaste ever är dock att mamma lärt sig mmsa (helt random bilder), sen tror jag att jag har krympt också för mina kläder känns så jävla stora.. Annars rå? Såg att Kenza kapat sitt rosa hår, gillar´t skarpt.
Ja juste, jag roadtrippade i helgen, det var feeeett :) svenska västkusten är muchas finitas.
Nu ska jag jobba vidare, välkommen hem till sverige sofia!

Kommentarer
Postat av: Måna

JO FÖRRESTEN. Rubriken!! De spelar Smack that på jobbet typ 10 ggr om dagen. Tyckte det var lite kul, väckte lite barndomsminnen.

2012-07-02 @ 14:24:27
Postat av: Sara

Vad pedagogisk du måste vara Måna, jag försökte få mamma att låsa upp min mobil men det var ett hopplöst fall. Låter asmysigt med roadtrip ju ;) Och krymp nu inte mer, Det måste finnas lite kvar av dig i höst!

2012-07-09 @ 17:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0