Måna - my weddingplans

God morgon mina små os pubisar.

jaaa skärpning, snart får ni konstiga saker hempostade som ni INTE VILL ATT MAMI OCH PAPI SKA SE.

Jag har haft en skum vecka. Igår blev jag friad till, av en random kille när jag lunchade på stan. Tackade glatt ja, så ni alla kan ju boka in er som brudtärnor den 1a september i år.
Blivit förfölj på stan av en tiggare, kände mig hemsk men hon följde efter mig under en hel spoifylåt (we don´t eat) kryyyyyllar av tiggare i glennstad.
Igår var jag och två jönkanpolare på liseberg, fyfan vad skoj det var. Jag har dock döont i min hals idag - men det vare värt jao.

SOFIA - hur gick det för papi?

Och neeej, jag ska inte gifta mig. Hade varit kul, men jag är ingen våghals. Hade ett lunchmöte med en kund, och när han drog iväg till salladsbuffén kom det fram en kille och sa "vad säger du om jag ber dina föräldrar om din hand?" Så jävla oldfashon, I don´t do that! Hade han bara gått ner på knä å tagit fram en diamantring hade jag banne mig inte tvekat.

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia

OS PUBIIIIS!
Papi sprang på 3:58:48 (Vilket iofs inte säger mig jättemycket, men han säger att "det var inga märkvärdiga tider direkt". Om det hade gått riktigt bra att han klarat det på tre och en halv, typ.)

2012-07-15 @ 21:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0