Måna

Halloj people! Det händer inte så mycket skoj på mitt jobb idag. Sitter å trycker i mig en Maraboukaka (skit gott att skölja ner med mangoyoghurt) i väntan på att lunchen ska bli klar. Idag grillar vi kycklingspett, muuuuuummmmmzzzz. Misstänker förresten att det spökar där jag bor. Händer konstiga saker hela tiden, förra veckan när jag kollade på film nere i vardagsrummet hörde jag att kranen uppe i badrummet sattes igång (jag var hemma själv) Sara, jag dog lite när jag läste ditt inlägg! Hur lyckas folk? Kompenserade med vin.. Hmm, pratar vi om i fredags nu? ;) Den konversationen är det bästa som hänt under juli månad. å Sofiaaa, jag älskade era blåa köksstolar juuuuu!! Men impulsköp är väl den bästa shoppingen ellleeerrrr:) Är äggulan på bilden liksom.. rå?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha jaa jag vet, men m&p var supertrötta på dem :p Och äggulan är inte rå haha, det är ju kokt x)

2012-07-16 @ 16:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0