Måna

Tjoho!

Jag åkte till uppis idag, och guuudars vad det får mig att sakna er! Jag är bara kvar tills torsdag, sen blir det lite sthlm igen :)

Haaapp, annarsråå? Jag har bestämt mig för att spara pengar till en gitarr. De jag bodde hos i Göteborg hade hur många som helst, och ett piano också. Ibland vaknade jag upp av att någon spelade på något instrument på nedervåningen, väldigt vääldigt mysigt :)

Näe, nu ska jag läsa en massa jävla illustrerad vetenskap (har inga fungerande lampor hemma så jag sätter nog mig vid en massa ljus), David har staplat upp en hel hög av nya tidningar i min hall (wiiiie)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Sara

JA måna. Köp en gitarr och sen kör vi ;)

2012-08-12 @ 19:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0