Sofia vill hem

HEJ.

Jaaa alltså. Tanken var att jag skulle försvinna tillbaka till Uppsala idag, men nuuu verkar det inte riktigt bli så. Pizz. Hade glömt  bort att mami skulle klippa mitt hår så det inte ser helt efterblivet ut, vilket innebär att jag inte hinner åka hem ikväll. Pappa ska storhandla med mig på Willys som stänger nio, och då måste vi åka härifrån vid halv åtta och jag har varken packat, städat rummet eller ätit min sista måltid än (grillad fläskfilé med annat grillat shit och potatiskroketter = kind of gott, inget man vill missa).

Så jag åker imorgon bitti typ. TYYYYP. Om jag inte stressar som en idiot. Vilket jag iofs är grym på.

Men ja. Vi får väl se.

Wä.


hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0